سیری در آیات ولایت و امامت، جلد۱ نقد نظریات وهابیت

این کتاب حاصل جلسات هفتگی درس تفسیر آیت الله یثربی مدظله با محوریّت آیات مرتبط با امامت و ولایت می باشد، که در هفت فصل و ۲۷۲ صفحه آماده گردیده است. فصول اوّلیه به تبین واژگان(امام و امامت) و جایگاه امام(علیه السلام) در نظام خلقت می پردازد. استاد معظم در این مسیر از روایات معتبری استفاده نموده است.

روش استدلالی کلامی مؤلّف و نیز شیوایی بیان ایشان، بسیاری از مفاهیم دینی و اعتقادی تخصّصی را برای همگان قابل فهم و درک نموده است.

فصول بعدی کتاب عهده دار توضیح و دفاع از مسائلی تبیین چون توسّل و شفاعت می باشد . در این بخش ها به تبیین این دو واژه از دیدگاه قرآن و سنّت پرداخته شده است. هم چنین به تفصیل نسبت این دو واژه با (توحید) بررسی گردیده است.

آخرین فصل کتاب عهده دار پاسخ گویی اشکالات وهابیّت به مسأله(زیارت) می باشد. در این فصل ابتدا واژه بدعت و سابقه تاریخی آن بحث و بررسی شده است. سپس با استناد به آیات و روایات از اعتقاد مسلمانان خاصّه شیعیان در خصوص زیارت بارگاه بزرگان و اولیاء خداوند دفاع علمی و مستدل صورت گرفته است.

قیمت این کتاب: ۸۰۰۰۰ ریال می باشد. برای تهیه این کتاب می توانید به آدرس: قم، خیابان معلم، معلم ۱۴، پلاک ۸ مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۷۴۹۱۶۰۰۲۵۳۷۸۳۹۱۶۰ تماس حاصل فرمایید.