دردانه خلقت، رفتار امت

کتاب «دردانه خلقت، رفتار امت» دومین جلد از مجموعه گفتارهای ویژه در عقاید شیعه از حضرت آیت الله میر سید محمد یثربی مدظله به چاپ رسید.

استاد معظم جلسات سخنرانی اعتقادی منظمی را برای جمع کثیری از طلاب، فرهیختگان و سایر اقشار مردم برگزار می نمایند. اولین اثر مکتوب این سلسله جلسات با عنوان «سیری در آیات ولایت و امامت» می باشد که تاکنون سه جلد آن به چاپ رسیده است. ایشان در طول این سلسله نشست ها در مناسبت های خاص مثل ایام ولادت و شهادت ائمه اطهار علیهم السلام، آن جلسه را به بحثی مرتبط با آن مناسبت اختصاص می دادند. مجموعه مباحث مناسبتی در قالب «گفتارهای ویژه در عقاید شیعه» به علاقمندان تقدیم خواهد شد.

کتاب حاضر با محوریت مقام و منزلت حضرت صدیقه طاهره علیهاالسلام به بحث و بررسی وقایع تلخ بعد از وفات رسول الله پرداخته و بخشی از تاریخ توسط استاد معظم واکاوی می گردد.

در این مجموعه سعی شده است، مهمترین مسائل اعتقادی و نیز برجسته ترین اتفاقات رخ داده در دوره تاریخی مورد بحث به طور خلاصه و با بیانی شیوا و استدلالی در اختیار خواننده قرار گیرد.

این اثر در قطع رقعی و در ۱۲۰ صفحه توسط انتشارات علامه بهبهانی منتشر گردیده است.

اولین جلد از این مجموعه نیز با عنوان «اکمال دین در غدیر، حقیقتی انکار ناپذیر» به بحث و بررسی مسائل و شبهات مطرح شده در ارتباط با غدیر خم می پردازد.

قیمت این کتاب: ۳۵۰۰۰ ریال می باشد. برای تهیه این کتاب می توانید به آدرس: قم، خیابان معلم، معلم ۱۴، پلاک ۸ مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۷۴۹۱۶۰۰۲۵۳۷۸۳۹۱۶۰ تماس حاصل فرمایید.