سیری در آیات ولایت و امامت، جلد ۳ بررسی فتوحات خلفا

سومین جلد از مجموعه «سیری در آیات ولایت و امامت» تالیف حضرت آیت الله میر سیدمحمد یثربی دام ظله با محوریت بحث و بررسی فتوحات اسلامی، توسط انتشارات علامه بهبهانی منتشر گردید.

این کتاب سومین اثر اعتقادی حضرت استاد است. این اثر محصول جلسات سخنرانی هفتگی ایشان در جمع طلاب، دانشجویان و فرهیختگان کاشان می باشد.

استاد معظم در این مجموعه، مباحث اعتقادی گوناگونی را مطرح نموده اند. جلد اول کتاب شامل موضوعات امام شناسی و نقد برخی نظرات انحرافی وهابیت می باشد. در مجلد دوم استاد، بحث بسیار حساس و مهم عدالت صحابه را مطرح نمودند و به نقد و بررسی آن پرداختند. در مجلد سوم که اکنون به زیور طبع آراسته گردیده است، فتوحات خلفا بررسی شده است.

کارگزاران فتوحات، اهداف پیدا و پنهان فتوحات، وضعیت فکری سیاسی آن دوران و نیز علل منع تدوین حدیث توسط سیستم خلافت را استاد معظم به دقت بحث و بررسی نمودند. این اثر جزء معدود کتابهای نوشته شده در این خصوص است که به طور مستقل مسائل اصلی و حاشیه ای فتوحات اسلامی را کنکاش و نقادی نموده است و در قطع وزیری در ۲۵۶ صفحه در اختیار علاقمندان می باشد.

قیمت این کتاب: ۸۰۰۰۰ ریال می باشد. برای تهیه این کتاب می توانید به آدرس: قم، خیابان معلم، معلم ۱۴، پلاک ۸ مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۷۴۹۱۶۰۰۲۵۳۷۸۳۹۱۶۰ تماس حاصل فرمایید.