مشعل خونین

کتاب «مشعل خونین» سوّمین دفتر از مجموعه «گفتارهای ویژه در عقاید شیعه» تألیف استاد معظم حضرت آیت الله یثربی (مدظله) می باشد که توسط انتشارات علامه بهبهانی به چاپ رسیده است.

در این مجموعه شخصیت حضرت سید الشهدا معرفی گردیده است و هم چنین به بررسی زمینه های اجتماعی و فرهنگی قیام عاشورا پرداخته شده است. این کتاب شامل پنج فصل می باشد که در فصل اول با محور قرار دادن حدیث لوح و استفاده از دیگر روایات معتبر، شخصیت حضرت سید الشهدا (علیه السلام) تا حد امکان معرفی شده است.

در فصل دوم زمینه ها و اهداف قیام سید الشهدا از منظر اجتماعی و فرهنگی بررسی گردیده است. در فصل سوم سعی شده است مسئله وحدت اسلامی و شناخت محور اتحاد مسلمانان، معرفی گردد در دو فصل پایانی نیز به بررسی مسائل عزاداری سید الشهدا و نیز مسئله تحریفات و وظایف عالمان دین در این خصوص پرداخته شده است.

این دفتر در پنج فصل و ۲۱۰ صفحه در قطع رقعی توسط انتشارات علامه بهبهانی وابسته به مؤسسه علاّمه مجدّد وحید بهبهانی (رحمه الله) منتشر گردیده است.

قیمت این کتاب: ۱۳۰۰۰۰ ریال می باشد. برای تهیه این کتاب می توانید به آدرس: قم، خیابان معلم، معلم ۱۴، پلاک ۸ مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۷۴۹۱۶۰۰۲۵۳۷۸۳۹۱۶۰ تماس حاصل فرمایید.