انتشار کتاب “بشارت رحمت”

هم‌زمان با ایام ولادت حضرت ختمی مرتبت رسول اکرم صلی الله علیه و آله، کتاب «بشارت رحمت»، پنجمین دفتر از مجموعه «گفتارهای ویژه در عقاید شیعه» اثر استاد معظم آیت الله یثربی مدظله، به چاپ رسید.

● در فصل اول این کتاب، یکی از شبهات رایج مذاهب تندرو عامّه درباره ایمان اجداد و نیاکان پیغمبر خاتم صلی الله علیه وآله مورد بررسی قرارگرفته و براساس آیات و روایات روشن شده که تمام اجداد ایشان تا حضرت آدم ابوالبشر علیه‌السلام، موحّد و یکتاپرست بوده‌اند. همچنین در این فصل، یکتاپرستی رسول خاتم صلی الله علیه و آله قبل از بعثت و حضرت ابوطالب علیه‌السلام نیز تبیین شده و پاسخ شبهات در این زمینه مطرح شده است.

● محتوای فصل دوم این کتاب آن است که وجود مبارک رسول خاتم صلی الله علیه وآله برجسته‌ترین نمونه کمال انسانی و شایسته‌ترین الگوی تمام انسان‌های عالم در طول اعصار است و از این رهگذر، خداوند به همگان فرمان داده که از این شخصیت عظیم پیروی نموده و برای دست یابی به رضوان الهی، به آموزه‌های گفتاری و عملی ایشان عمل نمایند. از این رو، در این فصل بخشی از ویژگی های شخصیتی و رفتاری و سیره عملی حضرت، با استناد به آیات و روایات، تبیین شده است.

● این اثر دارای دویست و هشت صفحه بوده که توسط انتشارات علامه بهبهانی؛ ناشر آثار فقیه عالیقدر حضرت آیت الله یثربی مدظله؛ در قطع رقعی منتشر شده است.

برای تهیه کتاب با تلفکس ۰۲۵۳۷۷۴۳۹۱۹ تماس بگیرید.